Animaties v. overleden huisdieren

 

Ik heet jullie hartelijk welkom bij mijn Rainbow Bridge Animatie Aanvraag Club. Ik maak animaties van overleden Huisdieren. Ik zou het leuk vinden als je je voorstelt in het forum. Als lid kun je de fotoalbums bekijken en natuurlijk door mijzelf gemaakte Animaties aanvragen. Lever dan wel een scherpe, zo dichtbij mogelijk genomen foto in. Voorbeelden van de diverse Animaties die ik kan maken staan in de fotoalbums en hier op de clubhome. Tenslotte zijn verhaaltjes en gedichtjes ook altijd welkom.

Rick-op-KaarsIef

Hartelijke groet van Ief

Sonja-J-in-Glitterframe-Ief.gif

 AvondwintertagLady-T-Ief.gif

Paddy-P-bij-Engel-Ief.gif

AngelloveSjorrie-Ief.gif

 Snoopy-bij-Fairy-Ie…

When+will+I+see+you+again-Ief.gif

Ricky-bij-BleueFairy-Ief.gif

RegenboogtafereelSj…

Regenboogbrugdieren02.gif

Vlak voor de ingang van de hemel ligt een gebied dat de  REGENBOOG BRUG  wordt genoemd.
Als een dier, dat een bijzondere band met iemand op aarde heeft gehad sterft, dan gaat  hij naar de REGENBOOG BRUG. 
Daar zijn grasvelden en heuvels voor al onze dierbare vrienden, zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.
Er is volop eten, water en zonneschijn en onze vrienden hebben het er warm en goed.

Alle dieren die ziek en oud waren, krijgen hun gezondheid en kracht weer terug.
Degenen die gewond of verminkt waren, worden weer heel en sterk gemaakt, precies zoals we ze in onze dromen over vroeger herinneren.

De dieren zijn er op 1 ding na gelukkig en tevreden. Allemaal missen ze iemand die veel voor hun betekende en die ze achter moesten laten.
Ze spelen en rennen met elkaar.
Maar dan komt er een dag dat een dier plotseling stopt en in de verte tuurt, met heldere en waakzame blik.
Zijn beweeglijk lijf trilt.
Plotseling begint hij weg te rennen van de groep.
Hij stuift over het groene gras, terwijl zijn poten hem hoe langer hoe sneller dragen.

Hij heeft JOU in de gaten gekregen  en als jij en jouw speciale vriend elkaar eindelijk ontmoeten, dan pakken jullie elkaar stevig vast bij dit blijde weerzien, waarna jullie nooit meer van elkaar gescheiden worden.
Je gezicht wordt bedolven onder de hondenlikjes.
Je handen strelen weer die lieve kop en je kijkt wederom in de ogen van je huisdier, dat zo lang uit je leven verdwenen was, maar nooit uit je hart.

Dan steken jullie samen REGENBOOG BRUG over. 

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan: